Click to see the image after reading the text
Click to see the image after reading the text
برای مشاهده تصویر - بعد از خواندن متن - بر روی دایره خاکستری کلیک کنید
برای مشاهده تصویر - بعد از خواندن متن - بر روی دایره خاکستری کلیک کنید
On an invisible screen, right in front of me, an image is turning on and off, neon-like. Its clarity questions the nature of virtual reality. I am asking myself: “are you real?” and you are there, turning your back, coming to a standstill. The unknown within your figure and the state of suspended animation rule over this virtual universe where the gravity is defined differently and the ocean is not scary. The waves, though roaring, drown no one anymore. Touching the ocean with the tip of the toe and you send the rings around from your standpoint to the infinity. Being exposed to these divergent rings sinks me in an uncanny resemblance. That touch, that flip, is a sign, of you here and now, of post-you then and your presence turns into a cryptic statement. Captivated by the fusing scene, I am banishing the thought of you kicking the ocean.
Eighteenth of June
Milan
پردۀ نامرئی
روی پرده ای نامرئی، جایی روبروی چشمانم، مدام تصویری روشن و خاموش می شود، تصویری واضح، چیزی شبیه سازی شده، واقعیتی مجازی که مطمئن نیستم خودم سازنده اش بوده باشم. تو آن میانه ایستاده ای، پشت به من و خط افق آسمان را از هر طرف از دریا جدا
می کند. تعلیق تو حاکی از این حقیقت است که منطق دیگری بر این جهان حکمفرماست، که جاذبه اینجا مفهوم دیگری دارد، اینکه از دریا نباید ترسید، اینکه غرق شدن مفهوم
تعریف شده ای نیست. اما موجها اینجا هنوز خروشان اند. با نوک انگشتانت که به
آب می زنی،حلقه هایی از تو به جهان پیرامون ساطع می شود. بودن میان این حلقه های واگرا، در معرض اثری که تو بر جهان گذاشته ای، احساس درآمیختگی عجیبی را در من زنده می کند. این ضربه، این تلنگر، یک نشانه است، از آنچه می توانی باشی، از آنچه اکنون هستی و آن نقطه که مختصات حضور توست، قدرتی اعجاب انگیز می آفریند. من در تمام این درهم آمیختگی به پرده خیره نگاه می کنم و لحظه ای را که به دریا پا بکوبی از تخیالتم پس می زنم.
هجدهم جون
میلان
پردۀ نامرئی
روی پرده ای نامرئی، جایی روبروی چشمانم، مدام تصویری روشن و خاموش می شود، تصویری واضح، چیزی شبیه سازی شده، واقعیتی مجازی که مطمئن نیستم خودم سازنده اش بوده باشم. تو آن میانه ایستاده ای، پشت به من. و خط افق آسمان را از هر طرف از دریا جدا می کند. تعلیق تو حاکی از این حقیقت است که منطق دیگری بر این جهان حکمفرماست، که جاذبه اینجا مفهوم دیگری دارد، اینکه از دریا نباید ترسید، اینکه غرق شدن مفهوم تعریف شده ای نیست. اما موجها اینجا هنوز خروشان اند. با نوک انگشتانت که به آب می زنی، حلقه هایی از تو به جهان پیرامون ساطع می شود. بودن میان این حلقه های واگرا، در معرض اثری که تو بر جهان گذاشته ای، احساس درآمیختگی عجیبی را در من زنده می کند. این ضربه، این تلنگر، یک نشانه است، از آنچه می توانی باشی، از آنچه اکنون هستی و آن نقطه که مختصات حضور توست، قدرتی اعجاب انگیز می آفریند. من در تمام این درهم آمیختگی به پرده خیره نگاه می کنم و لحظه ای را که به دریا پا بکوبی از تخیالتم پس می زنم.
هجدهم جون
میلان
Other Projects
Cubic HingeAn Undoable Piece of Paper
CollisionArchiLiterature Series
Musaics - DuplicateProject type
The Pitch DarkArchiLiterature Series
A Simple MosquePraying Inside a Machine
[A]Matrix - DuplicateA Matrix of Reconstruction For Amatrice
The Paddy FieldArchiLiterature Series
The 7-38-55 RuleArchiLiterature Series
Blindly WhiteArchiLiterature Series
CinemArchCar As a Heterotopia in "Good Will Hunting"
InceptogramOne... Two... Three... Action!
Allegory of The Lift | InstallationOne Over Many
ArchiLiteratureProject type
Rasht AirportStructure As The Focal Point
Layers of PerceptionArchiLiterature Series
The CircusArchiLiterature Series
Cut And PasteArchiLiterature Series
The KeeperArchiLiterature Series
INVITATION Pavilion | InstallationLet's Build!
Parallel UniversesArchiLiterature Series
The First Five SecondsArchiLiterature Series
MonologueArchiLiterature Series
The Eyes [2]ArchiLiterature Series
PLATINUM School of ArchitectureLaboratory of Composition!
The Eyes [1]ArchiLiterature Series
The CirclesArchiLiterature Series
The Bentwood ChairArchiLiterature Series
Red Fire[Station]Detail Matters!
Five Minutes More!ArchiLiterature Series
A Hole, One Centimeter In DiameterArchiLiterature Series
Four Mirrors Facing Two by TwoArchiLiterature Series
Houman Riazi © 2020 All Rights Reserved.